BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »
Unborn 8.0 Orange Pointer

Click here for Myspace Layouts

Followers

=EXAM AKHIR TAHUN=

Assalamualaikum semua....ape kabar semua...??sihat tak..???aku harap semua yang bace entry aku semua nya  sht2...ok dah lame aku tak update blog...aku buzy sikit sebab tu lah dah lama tak update blog..sekarang baru nak update...ok sekarang nak aku nak cite pasal...-EXAM AKHIR TAHUN-...huh...exam akhir tahun sudah bermula...aku kena lah belajar bersungguh2...aku tak nak turun kelas...nak kelas tetap juga...kelas CERDIK....huh...sekarang aku nak fokus pada perdagangan dengan ekonomi asas...aku nak lulus subjek 2...huh...aku kena lah banyak baca buku...bukan subjek 2 je aku nak lulus...semua subjek aku nak lulus...insyaallah aku boleh buat...aku kene buat sungguh...ok lah ni je aku nak cite pasal exam...



=SECOND=aku nak cite pasal..semalam best gila aku dapat cakap telefon dengan dia..aku rindu dia sangat2...best sangat cakap dengan dia...lama gila aku cakap dengan dia...dah lama aku tak cakap telefon dengan dia lama macam ni...huh...bestdapatlepaskanrindusemalamdengankau...ok lah sampai sini aku nak cita..bubye..wasalam....^_^

0 comments: