BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »
Unborn 8.0 Orange Pointer

Click here for Myspace Layouts

Followers

~~~~SEKOLAH MEMANGGIL KU ~~~~

Assalamualaikum semua....hurm..hari ini saya nak update ni...bosan lah tak tau nak buat apa..barang2 nak pergi sekolah esok semua dah siap...huh...esok dah start sekolah( 5/9/2011)..rasa macam sekejap je kan cuti...terpaksa lah pergi sekolah esok...esok jumpa lah cikgu semua...huuh...macam mana lah result exam kan...takut pulak saya nak jumpa cikgu esok...dah lah jawab exam macam apa entah lah...susah tak terkata...huuhhu...cikgu2 jangan lah marah eh esok....saya tau saya mesti ada gagal nya....tapi cikgu jangan lah marah ok...uhhuhu...cikgu kan baik...tak elok marah cikgu...nanti cepat tua..hehhe...tak sabar lah nak pergi sekolah esok...nak jumpa kawan2 dan cikgu2 semua...ok lah sampai sini je lah aku nak cakap...esok kalau ada berita baik ke apa2 ke saya cerita lah kat semua nya ok.....wasalam.....

        #schooli'mcomingtomorrow#

0 comments: